Η αλλαγή στη διαδικασία καθώς και η προσθήκη επιπλέον και εμπιστευτικών εγγράφων εξακολουθεί να δημιουργεί δυσκολίες και γραφειοκρατικά εμπόδια στην αλυσίδα προσέκλυσης πλοίων για εφοδιασμό πετρελαίου στα λιμάνια της χώρας μας.

Τόσο τα εφοδιαζόμενα με καύσιμα transit εμπορικά πλοία όσο και οι εφοδιαστές τους αντιμετωπίζουν σημαντικές δυσκολίες και ανυπέρβλητα προβλήματα σαν συνέπεια της εφαρμογής της υπ.αρ. ΔΔΘΤΟΚ Γ 1151184ΕΞ2016/21-10-16 Ε.Δ.Υ.Ο. γεγονός το οποίο οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια, στη ραγδαία και μη αναστρέψιμη συρρίκνωση της αγοράς του εφοδιασμού ναυτιλιακών καυσίμων, τη στιγμή που η χώρα αναζητεί διαρκώς την εισροή ξένων κεφαλαίων και την είσπραξη φόρων και εισφορών από εταιρίες που ασκούν εξαγωγικές δραστηριότητες.

Η ΕΝΝΜΑ καταβάλλει από την πρώτη στιγμή σημαντικές προσπάθειες για την διευθέτηση του θέματος, στην κατεύθυνση της διευκόλυνσης των μελών της τόσο στα εφοδιαζόμενα εμπορικά πλοία όσο και στα εφοδιαστικά, με γνώμονα πάντα την προστασία των συμφερόντων του Δημοσίου. Ήδη, κατόπιν και δικών της παρεμβάσεων εκδόθηκε Ημερήσια Διαταγή από τον Διευθυντή του Δ΄ΤΕΤΣ με την οποία διευκολύνεται μερικώς η διαδικασία. Επειδή όμως δεν επιλύθηκε πλήρως το πρόβλημα η ΕΕΝΜΑ προχώρησε στην αποστολή προς τις αρμόδιες υπηρεσίες επιστολής όπου εκτίθεται αναλυτικά το πρόβλημα και οι συνέπειές του και τεκμηριώνεται επαρκώς η αναγκαιότητα για την επίλυση του προβλήματος.