Η Γερμανία χρηματοδοτεί τη χρήση LNG ως καύσιμο για τη ναυτιλία της

Η Γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία Wessels Reederei έχει λάβει κρατική επιχορήγηση για να μετατρέψει ένα από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της , ώστε να χρησιμοποιεί υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG)ως καύσιμο.

Θα μετασκευαστεί το Wes Amelie, ένα πλοίο του 2011, μεταφορικής ικανότητας 1.000 TEU και η μετασκευή θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τον κατασκευαστή του κινητήρα MAN Diesel & Turbo και την εξειδικευμένη στο φυσικό αέριο εταιρεία, TGW Marine Gas Engineering.

Η μετατροπή (retroffiting) του Wes Amelie αναμένεται να ξεκινήσει κατά το τρίτο τρίμηνο του 2016 και θα ολοκληρωθεί στις αρχές Δεκεμβρίου του 2016.

Η χρηματοδότηση παρέχεται μέσω του ομοσπονδιακού προγράμματος «Κινητικότητα και Στρατηγική των Καυσίμων» η οποία προωθεί τη χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου στις θαλάσσιες μεταφορές ως ένα καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον.

«Η εταιρεία είναι δεσμευμένη σε αυτό που ονομάζουμε «πράσινη ναυτιλία» μέσω της ανάπτυξης και εφαρμογής των πιο αποδοτικών εναλλακτικών συστημάτων πρόωσης. Με τη μετατροπή σε LNG, εμείς και οι εταίροι μας, επιδεικνύουμε την τεχνογνωσία μας και την τις βέλτιστες πρακτικές περιβαλλοντικών λύσεων για τη θαλάσσια βιομηχανία », δήλωσε ο Gerd Wessels, Διευθύνων Σύμβουλος της Wessels Reederei GmbH.

Το πλοίο δραστηριοποιείται στη Βόρεια και τη Βαλτική Θάλασσα και η εταιρεία διαθέτει 23 αδελφά πλοία, 16 εκ των οποίων έχουν όμοια δομή η οποία επιτρέπει την εύκολη παρακολούθηση και εφαρμογή παρόμοιων έργων, αναφέρει η εταιρεία.

Η χρήση υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ως καυσίμου στη ναυτιλία απαιτεί και τη διαθεσιμότητα του στους θαλάσσιους εμπορικούς διαδρόμους. Η υπάρχουσα υποδομή, ακόμη και στα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης, δεν επαρκεί για τις ανάγκες των πλοίων που χρησιμοποιούν το LNG ως καύσιμο και στη διαρκώς αυξανόμενη τάση, σύμφωνα με την Wessels.

Το έργο αυτό θα συμβάλλει προς την επίλυση αυτού του προβλήματος «κότα ή το αυγό», όπως λέγεται, με την προώθηση της ζήτησης για τη χρήση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως καύσιμο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία.

«Με τη μετατροπή ενός από τα πλοία μας σε πρώτη φάση, έχουμε αποδείξει μαζί με την ομοσπονδιακή κυβέρνηση και τους εταίρους μας πως η “γερμανική ναυτιλία μπορεί LNG” . Με κάθε μετασκευή που μαζί θα ολοκληρώνουμε, δημιουργούμε μια αυξανόμενη ζήτηση για LNG ως ένα καθαρό καύσιμο. Μόνο με αυτόν τον τρόπο – και όχι μόνο μέσω εκκλήσεων- μπορεί να αναπτυχθεί η υποδομή για τη χρηση του LNG και να συνεχίζει να κερδίζει έδαφος, «δήλωσε ο Christian P. Hoepfner, Γενικός Διευθυντής της Wessels Reederei.

πηγή: http://maritimes.gr/art/gr_4241.php