MV TOP TRADERΟΛΠ: Πάνω από 2 εκατ. εμπορευματοκιβώτια στο 7μηνο – Ναυπηγοεπισκευή: Έρχεται η πρώτη μεγάλη δεξαμενή 300.000 dwt

Eνώ η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από τον ΣΕΠ στο λιμάνι του Πειραιά καταγράφει νέα ρεκόρ και για πρώτη φορά ξεπερνά τα 2 εκατ. «κουτιά» το επτάμηνο του τρέχοντος έτους, στον ΟΛΠ  οι Κινέζοι προετοιμάζονται εντατικά για τις πρώτες πρωτοβουλίες μετά την ανάληψη του 51%, που αναμένεται να εκδηλωθούν τον Σεπτέμβριο.

Όπως αναφέρουν οι σχετικές πληροφορίες, μέχρι τα μέσα του προσεχούς Σεπτεμβρίου αναμένεται να συζητηθεί ο νέος γενικός κανονισμός εργασίας, ο κανονισμός προσωπικού και η νέα οργανωτική δομή του ΟΛΠ.

Λέγεται ότι ένα από τα πρώτα μέτρα που θα εξεταστούν θα είναι η καθιέρωση της κάρτας εργασίας που μέχρι τώρα δεν υπάρχει στον ΟΛΠ! Όπως σημειώνεται αρμοδίως, ήταν η μοναδική ΔΕΚΟ με 1.180 εργαζόμενους που δεν εφάρμοζε παρουσιολόγιο και κάρτα εργασίας. Επίσης θα έχουν αποφασιστεί τα πρώτα μέτρα για τη ναυπηγοεπισκευή.

Οι Κινέζοι κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους, αλλά πληροφορίες της αγοράς αναφέρουν ότι έρχεται στην Ελλάδα η πρώτη μεγάλη δεξαμενή 300.000 dwt που θα αλλάξει πλήρως το υφιστάμενο status στην εγχώρια ναυπηγοεπισκευαστική δραστηριότητα.

Κυρίως θα δώσει «σήμα» στην αγορά ότι στον συγκεκριμένο τομέα κάτι αλλάζει. Ένα σήμα που το έστειλε ήδη η νέα διοίκηση υπό τον Captain Fu Chengqiu με την ανοικτή επιστολή προς τους εργαζόμενους που αποκάλυψε η «Ν».

Ο κ. Fu, εκτός του ότι καθησύχασε τους εργαζόμενους σημειώνοντας ότι η Cosco είναι ανθρωποκεντρική, δεν θα προχωρήσει σε άδικες απολύσεις, θα αξιοποιήσει σε ελάχιστες θέσεις Κινέζους διευθυντές και θα επιδιώξει την ισότητα, την αμεροληψία, τη λογική και τη νομιμότητα στην καθημερνή λειτουργία της εταιρείας, αναφέρθηκε και στους σημαντικούς επενδυτικούς στόχους που θέτει για το μέλλον.

 «Είναι δέσμευσή μας», ανέφερε χαρακτηριστικά, «πως θα συνεχίσουμε τις επενδύσεις, θα ανανεώσουμε τον εξοπλισμό και θα βελτιώνουμε την αποδοτικότητά μας. Θα υιοθετήσουμε επιστημονική ευφυΐα για να διευθύνουμε τον ΟΛΠ. Θα εκμεταλλευτούμε το διακριτικό στρατηγικό γεωγραφικό πλεονέκτημα του Πειραιά, ώστε να αναπτύξουμε διεθνείς επιχειρηματικές δραστηριότητες, να σχεδιάσουμε δίκτυα τροφοδοσίας και να μετατρέψουμε τον Πειραιά στο μεγαλύτερο λιμάνι μεταφόρτωσης εμπορευματοκιβωτίων στη Μεσόγειο.

Θα αναμορφώσουμε τον προβλήτα Ro-Ro και θα αναβαθμίσουμε τη διαχειριστική και αποθηκευτική δυνατότητα του τερματικού σταθμού οχημάτων, με τελικό στόχο τη δυνατότητα διαχείρισης μεγαλύτερου αριθμού εισαγωγών και εξαγωγών οχημάτων, καθώς και της αντίστοιχης μεταφοράς τους στα σημεία παράδοσης με πλοία, φορτηγά, τρένα, μέσω του Πειραιά.

Θα ενισχύσουμε τις κατασκευές κέντρων logistics και αποθηκών, θα εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τις ευνοϊκές συνθήκες που δημιουργούνται από την πρωτοβουλία “Ζώνη και Δρόμος” της κινεζικής κυβέρνησης, θα αναβαθμίσουμε περαιτέρω τον ρόλο του Πειραιά ως “γέφυρα μεταφοράς θάλασσα-στεριά” και θα κάνουμε το λιμάνι κέντρο διανομής της Ανατολικής Μεσογείου και νότια πύλη εισόδου για την κεντρική Ευρώπη και τα Βαλκάνια».

Για το πλήρες άρθρο http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1139316/seri-rekor-sti-diakinisi-containers-apo-ton-peiraia